مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان از کتابخانه زندان مرکزی رشت دیدن کرد

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان در بازدید از کتابخانه مرکزی زندان رشت، بر همکاری های لازم با هدف تجهیز و تامین امکانات مورد نیاز تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان گیلان،در نشستی که با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، معاون سلامت ، اصلاح و تربیت ، رئیس اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل ، ترابی مدیر زندان مرکزی رشت و دیگر کارشناسان حوزه اصلاحی و تربیتی برگزار شد، در این نشست بر همکاری های لازم با هدف تجهیز و تامین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز تاکید گردید.
ترابی مدیر زندان مرکزی رشت با بیان اهمیت و جایگاه مهم و اثرگزار توسعه و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی به ویژه کارکرد آن در مراکز اصلاحی و تربیتی بیان داشت ، این مهم نیازمند مساعدت و همراهی مراکز فرهنگی ، هنری و تربیتی می باشد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان ضمن تشکر از زحمات بی وقفه و مجاهدانه مجموعه مدیریتی زندان های گیلان بیان کرد ،با بهره مندی از ساز و کار های رسانه ای از نوع مدیریت ، امکانات رفاهی ، فرهنگی و تربیت بدنی و حوزه های آموزشی می توان اندکی از زحمات و تلاش های خداپسندانه مجموعه مدیریت و همکاران زندان مرکزی رشت را به سمع و نظر جامعه رساند.
وی با عنایت به بازدید و بررسی نیازمندیهای کتابخانه مرکزی در زمینه های مختلف ،بر همکاری های لازم با هدف تجهیز و تامین امکانات مورد نیاز تاکید کرد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha