لبخند دوباره زندگی به زندانی زن محکوم به قصاص سنندجی

مدیرکل زندان‌های استان کردستان گفت: به همت خیرین و گذشت انسان دوستانه اولیاءدم، مژده زندگی دوباره به زندانی زن محکوم به قصاص نفس دربند نسوان زندان مرکزی سنندج اعطاء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای کردستان، مجتبی محمدی مدیرکل زندان‌های استان از بخشش اولین زن محکوم به قصاص در سال جاری خبر داد و گفت: درواپسین روزهای سال گذشته با رضایت شکات، به زن زندانی محکوم به قصاص در بند نسوان زندان مرکزی سنندج نوید آزادی و رهایی از چوبه دار داده شد.

وی با تاکید بر اینکه با کسب رضایت خانواده اولیای دم، پرونده قصاص نفس مددجوی زندانی به صلح و سازش انجامید و زندانی پس از تحمل ... سال حبس و پس از پرداخت دیه از زندان آزاد می شود، افزود: در ایام مبارک رمضان و همزمان با برگزاری جشن های گلریزان خیر نیک اندیشی با صدور چک 3 میلیارد ریالی و پرداخت مابقی دیه این زن زندانی، زمینه آزادی وی را در سال جاری فراهم کرد.

اولین زن محکوم به قصاص در زندان های کردستان از چوبه دار رهایی یافت

مدیرکل زندان‌های استان در پایان اظهار داشت: گذشت و عفو انسانی که مرتکب خطا شده نشان از کرامت و بزرگواری است و ما از بزرگان دینی و معصومین(ع) آموخته‌ایم که گذشت در هنگام غضب و چشم‌پوشی از انتقام، نزد خداوند ماجور و ارزشمند است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha