اعطاء مرخصی ویژه ماه رمضان به 350 زندانی استان گلستان

رییس کل دادگستری ، دادستان مرکز ، معاون سیاسی امنیتی استانداری و تعدادی از مدیران کل ادارات استان گلستان با همراهی مدیرکل زندانهای استان ، ضمن بازدید و افتتاح دارالقرآن زندان مرکزی گرگان، با مددجویان گفتگو و شب قدر را با آنان به نیایش پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، در این بازدید که نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و شهردار و رییس شورای شهر گرگان نیز حضور داشتند، از نمایشگاه قرآنی و اشتغال زندانیان گرگانی نیز دیدن شد.

بازدید مسئولان قضایی در شب قدر از زندان گرگانبازدید مسئولان قضایی در شب قدر از زندان گرگانبازدید مسئولان قضایی در شب قدر از زندان گرگان

همچنین در دیدار مسئولان قضایی استان با زندانیان به مشکلات قضایی آنان رسیدگی و به مناسب شب قدر به ۳۵۰ نفر از زندانیان واجد شرایط مرخصی ۱۰ روزه اعطا شد.

در ادامه ۱۰ نفر از محکومان جرائم غیرعمد با کمک خیرین و ستاد دیه استان از زندان آزاد شدند.

در پایان این بازدید مراسم با شکوه شب قدر با همکاری و همت بنیاد تعاون زندانیان و کارکنان زندان گرگان در مجتمع ورزشی امام علی(ع) برگزار و مسئولان استانی و زندانها در کنار مددجویان به مناجات و نیایش پرداختند.

انتهای خبر/

بازدید مسئولان قضایی در شب قدر از زندان گرگانبازدید مسئولان قضایی در شب قدر از زندان گرگانبازدید مسئولان قضایی در شب قدر از زندان گرگانبازدید مسئولان قضایی در شب قدر از زندان گرگانبازدید مسئولان قضایی در شب قدر از زندان گرگانبازدید مسئولان قضایی در شب قدر از زندان گرگانبازدید مسئولان قضایی در شب قدر از زندان گرگانبازدید مسئولان قضایی در شب قدر از زندان گرگانبازدید مسئولان قضایی در شب قدر از زندان گرگانبازدید مسئولان قضایی در شب قدر از زندان گرگانبازدید مسئولان قضایی در شب قدر از زندان گرگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha