توافق‌نامه همکاری دوجانبه فرهنگی و هنری در زندان مرکزی ارومیه منعقد می‌شود
بازدید نوروزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی از زندان ارومیه

نوروزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، با همراهی مدیرکل زندانهای استان در راستای مبارزه با آسیب های اجتماعی از فعالیت های فرهنگی و هنری مددجویان زندان ارومیه در زمینه های مختلف فرهنگی و تربیتی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از نشست با مراد فتحی، مدیرکل زندانها، اقدامات تامینی و تربیتی استان از کارگاه های هنری و فضاهای فرهنگی زندان همچون آثار هنری مددجویان شامل منبت کاری، تابلوهای نقاشی، فرش بافی، قلم زنی و سایر رشته های هنری،کتابخانه، کلاس های آموزش، آمفی تئاتر و دیگر فضاها بازدیدکرد

پس از نشست صمیمی و تشریح خدمات مقرر شد فی مابین دو اداره کل توافق نامه ای با موضوعات فعالیت در زمینه های هنر های نمایشی همچون تئاتر، علوم قرآنی و اعزام مربی، امور کتاب و کتابخوانی، برگزاری شب شعر، هنرهای تجسمی و غیره در روزهای آتی... منعقد شود.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی نیز در این بازدید در خصوص اجرای طرح های تحولی در زندان های آذربایجان غربی بخصوص ایجاد کارگاه های اشتغال و بهره گیری از توان بخش خصوصی در ایجاد فرصت های شغلی برای زندانیان گزارش ارائه کرد.

مراد فتحی افزود: توسعه فضاهای فرهنگی، خدمات رفاهی و ایجاد سیستم طبقه بندی زندانیان از برنامه های در حال اجرا در استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خصوص اهمیت فعالیت و برنامه‌های قرآنی و از برگزاری محافل انس با قرآن زندانیان تقدیر و از تلاش‌ها و نیز زمینه‌های ایجاد شده توسط مسئولان فرهنگی زندان، بر لزوم اهتمام به امر قرآن کریم در زندگی تاکید کرد.

در این بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آمادگی این اداره کل را برای برگزاری کارگاه های آموزشی در رشته های مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی برای زندانیان وخانواده های آنان اعلام کرد.

براساس این گزارش در بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی از زندان مرکزی همکاری دو جانبه با اداره کل زندان های استان در خصوص برنامه های آموزشی فرهنگی و هنری مطرح گردید.

انتهای خبر/

توافق‌نامه همکاری دوجانبه فرهنگی و هنری در زندان مرکزی ارومیه منعقد خواهد شد توافق‌نامه همکاری دوجانبه فرهنگی و هنری در زندان مرکزی ارومیه منعقد خواهد شد توافق‌نامه همکاری دوجانبه فرهنگی و هنری در زندان مرکزی ارومیه منعقد خواهد شد توافق‌نامه همکاری دوجانبه فرهنگی و هنری در زندان مرکزی ارومیه منعقد خواهد شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha