مرحله اول ساخت زندان تبریز با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی درحال اجرا می‌باشد

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان شرقی در راس هیئتی با حضور در پروژه ندامتگاه تبریز به همراه مدیرکل زندانهای آذربایجان شرقی از قسمت های مختلف این پروژه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان شرقی، جبارعلی ذاکری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از پروژه زندان تبریز گفت: مرحله اول طرح ساخت زندان جدید تبریز با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

معاون هماهنگی امور عمرانی در ادامه افزود :بخش سفت کاری، لکه گذاری و تکمیل ساختمان ها به خوبی در حال اجراست و امیدواریم در یکماه آینده وارد مرحله نازک کاری شود.

وی ادامه داد: ۲ ساختمان جنبی نیز وجود دارد که با یک قرارداد دیگر آغاز می شود و پس از اتمام ساخت و تکمیل انشعابات آب، برق و گاز مرحله اول این مجموعه به بهره برداری خواهد رسید.

ذاکری گفت: برآورد اعتبار ساخت مرحله اول زندان جدید تبریز ۲۰۰ میلیارد تومان است که امیدواریم در سفر دوم استانی ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی مبالغی نیز به تصویب برسد تا این مجموعه بهره برداری شود.

وی اظهار کرد: موضوع تامین مالی بزرگترین مانع پیشرفت این طرح بوده و هماهنگی بین واحدها نیز می تواند به اتمام پروژه سرعت دهد.

مرحله اول ساخت زندان تبریز با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا می باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha