گلریزان 183میلیون تومانی خیّرین جوانرودی برای آزادی زندانیان غیرعمد

خیرین نوع دوست و نیکوکارشهرستان جوانرود در جریان جشن گلریزان در اقدامی خیرخواهانه 183میلیون تومان را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع آوری کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، رئیس دادگستری شهرستان جوانرود با بیان اینکه نگاه زندانیان غیر عمد چشم انتظار سخاوت خیرین است گفت: کمک شما خیرین نیکوکار به استحکام خانواده و از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند.
نریمان شفیعی با دعوت از خیرین برای کمک به زندانیان نیازمند،افزود: کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد وظیفه همگانی و یک تکلیف شرعی و دینی است که باید آن را به فرهنگ حسنه تبدیل کنیم.
وی اظهارداشت: سنت حسنه آزاد سازی زندانیان علاوه بر حفظ آبروی یک خانواده موجب کاهش آسیب های روانی و اجتماعی ناشی از گرفتاری سرپرست خانواده در بند زندان می شود.
امام جمعه جوانرود نیز با تقدیر از خیرین منطقه گفت: خیرین شهرستان جوانرود در هر امر خیری پیشتاز بوده اند.
ماموستا ملا احمد فخری افزود: کمک به هم نوع از آموزه های دینی و کارهای پسندیده ای است که در دین مبین اسلام بسیار بر آن تاکید شده است.
فرماندار جوانرود نیز با تقدیر از خیرین گفت: خیرین سرمایه‌های ارزشمند معنوی و اجتماعی هستند که بایستی از ظرفیت آنان در ابعاد مختلف استفاده کنیم .
سعدی نقشبندی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی برای آزادی زندانیان غیر عمد افزود: کمک به افراد آبرومندی که به علت جرائم غیر عمد در زندان تحمل حبس می کنند باید به یک فرهنگ تبدیل شود.
رئیس زندان پاوه و اورامانات با بیان اینکه هرآنچه که خیرین کمک کنند ستاد دیه این کمک ها را ده برابر افزایش می دهد گفت : سال گذشته ستاد دیه یک میلیارد و 500 میلیون تومان به صورت بلاعوض به زندانیان منطقه پاوه و اورامانات کمک کرده است.
بهمن عزیزی افزود: خیرین شهرستان ثلاث نیز درجشن گلریزان امسال 123 میلیون تومان به زندانیان جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات کمک کردند.
وی با قدردانی از خیرین نوع دوست اظهارداشت: با عنایت به سابقه فرهنگی مردمان سخاوتمند منطقه اورامانات و روحیه و صبغه معنوی آنها تلاش داریم با بهره مندی از ظرفیت های بومی منطقه نگذاریم یک زندانی جرائم غیر عمد نیازمند در زندان بماند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha