کمک ۱۲۱ میلیارد ریالی خیّرین شیرازی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در «جشن گلریزان»

خیرین شیرازی با حضور در مراسم جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد مبلغ بیش از ۱۲۱میلیارد ریال به ستاد دیه فارس کمک کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، مدیر کل زندان‌های استان فارس در سی ششمین جشن گلریزان رهایی زندانیان جرائم غیر عمد شیراز گفت: بیش از ۹۵۰ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان فارس چشم به دستان سخاوتمند خیران دارند.
ابراهیمی افزود: با کمک خیران و ستاد دیه استان، سال گذشته ۵۲۱ زندانی جرایم غیر عمد با بدهی بیش از ۷۶۵ میلیارد تومان از زندان‌های استان آزاد شدند.
وی با بیان اینکه شکات پرونده‌ها بزرگترین حامی و خیر ستاد دیه محسوب می‌شوند و در سال گذشته ۳۰۵ میلیارد تومان از حقوق خود گذشتند، گفت: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ محکوم مالی و مابقی به جرم تصادفات، دیه، نفقه، مهریه و حوادث کارگاهی در زندان‌های فارس به سر می برند .
مدیرکل زندان‌های فارس با اشاره به اینکه استان فارس از استان‌های برتر در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد است که این نشان از همت والای خیران استان است، ادامه داد: تولیت آستان مقدس رضوی ، سپاه فجر استان فارس، ستاد دیه و مراجع قضایی عنایت ویژه‌ای در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد دارند.
ابراهیمی در ادامه اعلام کرد :متاسفانه استان فارس در سطح کشور به لحاظ مسائل اقتصادی و خشکسالی جزو ۳ استان با بیشترین تعداد زندانیان غیرعمد است.

مدیرکل زندان های استان فارس در ادامه گفت: هم‌استانی های عزیز می توانند برای بازگشت زندانیان جرایم غیرعمد به خانواده و جامعه در "پویش سهم من چهل" که با همکاری صدا و سیمای مرکز فارس و شهرداری شیراز راه اندازی شده است مشارکت و هر کدام از هم استانی‌ها با واریز ۴۰ هزار تومان به شماره حساب ۱۰/۱۱۹۹۱۱۹۹ و یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ سهمی در آزادسازی این زندانیان داشته باشند.

شایان ذکر است خیرین شیرازی مبلغ بیش از ۱۲۱ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان فارس در جشن گلریزان شیراز کمک کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha