پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای اردبیل میهمان سفره افطاری سربازان زندان شدند

در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع)، ضیافت افطاری سربازان وظیفه زندان مرکزی اردبیل با حضور مدیرکل و اعضای شورای معاونین پذیرای پیش‌کسوتان ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، در راستای ارتقای نشاط در بین سربازان وظیفه زندان و خوشآیندسازی دوران خدمت، جشن بزرگ میلاد کریم اهل بیت(ع) این بار در بین سربازان زندان مرکزی برگزار شد.

امجدی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل، در این مراسم ضمن دعوت سربازان وظیفه به بهره‌مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان و الگوگیری از سیره و سنت اهل بیت(ع) گفت: دوران سربازی با تمام سختی‌هایی که دارد، می‌تواند سرشار از روزهای خوب و خاطره‌انگیز باشد.

وی بهار قرآن را فرصتی مناسب برای خودسازی و معرفت اندوزی و پاکسازی روح از آلایش‌های دنیوی دانست و با اشاره به سیره و سنت امام حسن مجتبی(ع) بر حسن خلق و برخورد صحیح با خانواده و مردم تاکید کرد.

پیش‌کسوتان ورزش زورخانه‌ای اردبیل میهمان سفره افطاری سربازان زندان شدند

پیش‌کسوتان ورزش زورخانه‌ای اردبیل میهمان سفره افطاری سربازان زندان شدند

پیش‌کسوتان ورزش زورخانه‌ای اردبیل میهمان سفره افطاری سربازان زندان شدند

در ادامه این مراسم، پیش‌کسوتان هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان به اجرای برنامه و هنرنمایی پرداختند که مورد استقبال سربازان قرار گرفت.

مولودخوانی، سخنرانی، صرف افطار، نماز جماعت و اجرای سرود از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha