تقارن شیرین نوروز و رمضان فرصتی برای تزکیه نفس است

مدیرکل زندان های استان در بازدید از زندان بیجار ضمن دیدار چهره به چهره با مددجویان، تقارن شیرین نوروز با رمضان المبارک را فرصتی مغتنم برای تزکیه و تطهیر نفس عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کردستان، مجتبی محمدی مدیرکل زندانهای استان در ادامه بازدیدهای نوروزی خود از زندان های تابعه استان، در محیطی کاملا صمیمی به ملاقات و گفتگو با مددجویان زندان شهرستان بیجار پرداخت.

تقارن شیرین نوروز و رمضان فرصتی برای تزکیه نفس است

وی ضمن بازدید از قسمت های مختلف زندان و تبریک سال نو به کارکنان و مددجویان، گفت: فرا رسیدن بهار سال ۱۴۰۲ و تلاقی آن با بهار دل‌های مومنان، ماه پرخیر و برکت رمضان فرصتی مغتنم جهت بهره مندی معنوی از برکات این ماه مبارک و آغاز فصل جدیدی در زندگی زندانیان عنوان کرد.

محمدی افزود:ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و توجه به ارزشهای اخلاقی است و با مشارکت در برنامه های فرهنگی و تربیتی به ویژه روزه داری در ماه مبارک رمضان می توان ذخیره ارزشمندی برای توشه آخرت خود داشته باشیم.

تقارن شیرین نوروز و رمضان فرصتی برای تزکیه نفس است

در پایان این بازدید مدیرکل زندان های استان درد دل مددجویان را با دقت و حوصله شنید و در حد توان و اختیارات قانونی نسبت به مرتفع نمودن معضلات مددجویان قول مساعد داد و به صورت نمادین از ۳ پرسنل زندان بیجار به صورت مادی و معنوی تقدیر به عمل آورد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha