تیم والیبال اداره کل زندان های استان مازندران قهرمان مسابقات والیبال گرامیداشت شهدای هفته قوه قضاییه شد

مسابقات فوتسال گرامیداشت شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضاییه استان مازندران در سالن دادگستری کل استان برگزار و با قهرمانی اداره کل زندانهای استان خاتمه یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران: این مسابقات با حضور 15 تیم از ادارات قضایی استان و شهرستانها برگزار شد که روز گذشته با برگزاری مسابقه فینال تیم های اداره کل زندان ها، اقدامات تامینی و تربیتی استان، دادگستری بابل و دادگستری شهرستان محمودآباد به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

مدیرکل زندان های استان مازندران ضمن حضور در سالن برگزاری مسابقات بیان داشت: یکی از موضوعاتی که باید به صورت جدی در مجموعه دستگاه قضایی به ویژه اداره کل زندان های استان برنامه‌ریزی، پیگیری و حمایت شود، مسأله ورزش همکاران است.

وی افزود: کارکنان زندان با توجه به سختی و صعوبت کار آسیب پذیرند و باید برای جلوگیری از مشکلات روحی و روانی کار ورزش را در دستور کار قرار دهیم .

علی استادی تصریح کرد: ورزش برای نشاط و شادابی نیروها و کارکنان دستگاه قضایی استان یک ضرورت است و اخلاق قهرمان پروری و منش پهلوانی در مسیر ورزش توسعه و اشاعه پیدا می کند.  

گفتنی است در پایان این دوره از مسابقات تیم های والیبال اداره کل زندانهای استان مازندران، دادگستری شهرستان های بابل و محمودآباد به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست پیدا کردند و طی مراسمی از اعضای تیم های برنده با اهدای لوح و جوایز تقدیر گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha