زندان‌های کردستان به عطر آوای قرآن کریم معطر شد

مدیرکل زندان‌های استان کردستان گفت: به میمنت ماه مبارک رمضان و همچنین به‌منظور ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی و نهادینه‌ کردن هر چه بیشتر مفاهیم و باورهای دینی و مذهبی در زندان‌های استان، محفل جمع خوانی ، روخوانی و روان خوانی قرآن کریم در زندان‌های استان درحال برگزاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های کردستان، مجتبی محمدی مدیرکل زندان‌های استان اجرای برنامه‌های قرآنی و مذهبی را از اولویت‌های اصلی فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی در زندان‌ عنوان کرد و گفت: در راستای بهره‌مندی زندانیان از برکات انس با قرآن کریم سلسله نشست‌های جزء خوانی قرآن کریم در زندان‌های استان با حضور مربیان و قاریان برجسته و مشارکت حداکثری زندانیان درحال برگزاری است.

زندان‌های کردستان به عطر آوای قرآن کریم معطر شد

وی افزود: در این ضیافت قرآنی که به همت و تلاش واحد فرهنگی و تربیتی زندان برگزار می‌شود در طول ماه مبارک رمضان روزانه جمع کثیری از علاقه‌مندان به کلام وحی جهت قرائت یک جزء از قرآن مجید گرد هم می‌آیند که بی‌شک برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌تواند مسیر زندگی بسیاری از مددجویان را به صراط مستقیم تغییر دهد.

زندان‌های کردستان به عطر آوای قرآن کریم معطر شد

گفتنی است این مراسم پرفضیلت قرآنی هرروز با مشارکت حداکثری کارکنان، زندانیان و با دعوت از قاریان برجسته استانی همراه با مراسم دف‌نوازی، باشکوه خاصی در زندان‌های تابعه استان درحال برگزاری است

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha