توزیع ۹۳۰۷ بسته معیشتی بین خانواده زندانیان استان خراسان رضوی

خانواده زندانیان تحت پوشش انجمن های حمایت از زندانیان خراسان رضوی علاوه بر دریافت ۹۳۰۷ بسته معیشتی کمک نقدی موردی و مستمر هم در یافت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی، مدیرکل زندان های استان با اعلام این خبر بیان کرد: با توجه به اینکه ارائه خدمات حمایتی و کمک های مادی به خانواده زندانیان نیازمند تکلیف سازمانی و اجتماعی انجمن حمایت از زندانیان استان می باشد، در سال ۱۴۰۱ حمایت های مادی این مجموعه در قالب بسته های معیشتی و کمک های نقدی موردی و مستمر به خانواده زندانیان بی بضاعت اختصاص یافت.

جانفدا ضمن تاکید بر لزوم رفع نیازهای مالی و معیشتی اولویت دار خانواده زندانیان گفت:در سال گذشته علاوه بر توزیع ۹۳۰۷ بسته کمک معیشتی به ارزش هر بسته ۵ میلیون ریال ، ۳۱۴۲ مورد کمک نقدی موردی به ارزش ۷ میلیارد ریال و ۳۸۶۲ مورد کمک نقدی مستمر به ارزش ۸ میلیارد ریال نیز به خانواده زندانیان در استان خراسان رضوی اختصاص یافته است.

وی توجه ویژه به وضعیت اقتصادی خانواده زندانیان، مساعدت در امر تحصیل فرزندان زندانیان و تلاش در راستای اشتغال و خود کفایی خانواده ها را از دیگر اموری برشمرد که توسط انجمن حمایت از زندانیان استان انجام گرفته است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha