پنجمین جلسه شوراهای اندیشه ورز با حضور پرسنل یگان حفاظت

تامین امنیت زندانها ، ارتقاء دانش زندانبانی و شناخت وظایف اجرایی بر اساس آئین نامه سازمانی مهمترین وظایف یگان حفاظت می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قم،دکتر رنجبر در پنجمین جلسه شوراهای اندیشه ورز زندانهای استان که با حضور پرسنل یگان حفاظت برگزار شد گفت:همه تلاش ما در حوزه یگان باید حفظ امنیت زندانها باشد و بایستی در این زمینه نسبت به ارتقاء دانش زندانبانی و شناخت وظایف اجرایی بر اساس آئین نامه سازمان زندانهای کشور تلاش وافر داشته باشیم.

وی گفت :یگان حفاظت یکی از مهمترین بخش های نیروی انسانی در زندانها محسوب می شوند که نقش موثری در ایجاد امنیت و آرامش در زندان‌ها ایفا می‌کند و مهمترین مأموریت آن ایجاد نظم، امنیت، اقتدار و حفاظت از مجموعه و پاکسازی اندرزگاه‌ها از وجود هرگونه اشیاء ممنوعه و ایجاد محیطی سالم برای توسعه فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی است. 

مدیر کل زندانهای قم ضمن قدردانی از تلاشهای پرسنل یگان حفاظت زندانها ادامه داد:عملکرد دقیق پرسنل یگان در مواقع حساس، حائز اهمیت است و بایستی ضمن استفاده از تجربیات و ارتقاء دانش زندانبانی در حفظ و صیانت از زندانها ، بهترین و سریع ترین اقدام را انجام داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha