پیام نوروزی مدیرکل زندان‌های استان تهران

مدیرکل زندانهای استان تهران، همزمان با اولین روز سال 1402، ضمن پیامی، خطاب به کارکنان عرصه اصلاح و تربیت این روز را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، مدیرکل زندانهای استان تهران، همزمان با اولین روز سال 1402، ضمن پیامی، خطاب به کارکنان عرصه اصلاح و تربیت این روز را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

همکاران گرامی عرصه اصلاح و تربیت
بهار، رویش سبز طبیعت است که حضرت باریتعالی آن را به انسان‌ها ارزانی داشته است، چه دل‌انگیز می‌شود وقتی در بهار طبیعت، بهار رمضان با عطر قرآن بر روح و جان انسان‌ها جلا می‌بخشد و چه زیباست طلیعه ماه رمضان و چه گواراست طلیعه ماه رمضان که با بهار سبز همراه شده است؛ با عطر تلاوت و اندیشیدن قرآن در بهار سبز طبیعت دل‌ها را آکنده از عطر خوش قرآن می‌کنیم و چه بهاری مبارک‌تر از این بهار!عید نوروز با فلسفه نوسازی و تحول، یادگار نیاکان نیک اندیش ما و از اعیاد ولایت مداری، نوسازی فردی و جمعی و بیانگر تحول جامعه است و باید از آن در جهت بهبود امور به نحو شایسته‌ای استفاده شود.

سال نو از راه رسیده و زمان تغییر و ایجاد فرصت‌های جدید است. برای همۀ شما که عضوی از خانواده بزرگ اصلاح و تربیت و تامین کننده امنیت شهروندان هستید، آرزوی موفقیت و سعادت داشته، امیدوارم نوروزی شاد را سپری کنید و سال جدید بر شما خجسته باد.

سیدحشمت اله حیات الغیب

مدیر کل زندان های استان تهران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha