توزیع ۴۵۰ بسته معیشتی بین خانواده زندانیان نیازمند اردبیل

در آستانه عید نوروز به همت خیرین نوع‌دوست استان اردبیل تعداد ۴۵۰بسته معیشتی به ارزش بیش از ۲میلیاردو ۵۰۰میلیون ریال بین خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، در پویش مومنانه‌ای که به همت انجمن حمایت از زندانیان و با استفاده از ظرفیت خیرین نیک‌اندیش در تمامی مراکز تامینی این استان برگزار شد، تعداد ۴۵۰بسته معیشتی شامل اقلام غذایی به ارزش بیش از ۲میلیاردو ۵۰۰میلیون ریال بین خانواده‌های نیازمند زندانیان استان توزیع شد.

حجه الاسلام کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل، در مصاحبه‌ای با اصحاب رسانه ضمن دعوت از عموم مردم برای پیوستن به این پویش همگانی گفت: کمک به افراد کم برخوردار جامعه علی‌الخصوص خانواده‌های نیازمند زندانیان و حمایت از این قشر در معرض آسیب وظیفه انسانی و شرعی همه ماست.

توزیع ۴۵۰بسته معیشتی بین خانواده زندانیان نیازمند اردبیل

وی در ادامه سخنان خود از مردم ولایی استان خواست تا در این ایام مبارک با احسان خود گوشه‌ای از آلام و نیازهای این خانواده‌ها را برطرف سازند.

توزیع ۴۵۰بسته معیشتی بین خانواده زندانیان نیازمند اردبیل

امجدی، مدیرکل زندان‌های استان نیز ضمن قدردانی از خیرین استان از اهدای کمک نقدی در قالب کارت هدیه به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال به خانواده‌های نیازمند زندانیان خبر داد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha