آمادگی کارگروه صلح و سازش اهل تسنن ارومیه برای آزادی زندانیان نیازمند

حاج ماموستا کلشی نژاد امام جمعه ارومیه در راس هیاتی از کمیته صلح و سازش با حضورمدیر و مددکاران اجتماعی زندان با مددجویان دارای شکات و اولیاء دم دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، بمناسبت آغاز هفته احسان و نیکو کاری ماموستا کلشی نژاد با هیاتی از رئیس سفیدان کمیته صلح و سازش اهل تسنن ارومیه با زندانیان محکوم جرایم مالی و اجرای حکم قصاص دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دو ساعته با جمعی از مددجویان در خصوص نحوه اخذ رضایت از شکات و اولیاء دم صحبت شد.

مددکاران اجتماعی زندان ارومیه به همراه مدیر و معاونین زندان در این کارگروه ویژه مددجویان اهل سنت ارومیه حضور داشتند و در خصوص چگونگی اقدامات اجتماعی و حمایتی و سوابق مراجعه به شکات و اولیاء دم با کارگروه صلح و سازش برادران اهل سنت ارومیه همکاری کردند .

مقرر گردید تا فرا رسیدن عید نوروز اقدامات لازم اجتماعی و مراجعه به شکات و اولیا ء دم توسط کارگروه صلح و سازش به سرپرستی امام جمعه اهل سنت ارومیه اقدام و با همکاری مسئولین زندان مقدمات آزادی زندانیان نیازمند با مشارکت خیبرین و شکات فراهم شود.

آمادگی کارگروه صلح و سازش اهل تسنن ارومیه برای آزادی زندانیان نیازمند آمادگی کارگروه صلح و سازش اهل تسنن ارومیه برای آزادی زندانیان نیازمند آمادگی کارگروه صلح و سازش اهل تسنن ارومیه برای آزادی زندانیان نیازمند آمادگی کارگروه صلح و سازش اهل تسنن ارومیه برای آزادی زندانیان نیازمند

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha