شکات طلب ۱۲۰ میلیاردی خود را در زندان ماکو بخشیدند

با تلاش دادستان و مسئولین زندان، ۸ نفر از شکات ماکویی با دو نوبت حضور بیش از 4 ساعته، در جلسه رایزنی برای اخذ رضایت، از کل مبلغ بدهی ۱۲۰ میلیارد ریالی خود گذشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، دکترناصرعتباتی رئیس کل دادگستری استان از بخشش۱۲۰میلیارد ریالی شکات یک پرونده مالی در شهرستان ماکو خبر داد.

دکترعتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: پدر و سه فرزند جوان یک خانواده ماکویی در اثر نواسات بازار ارز بخش قابل توجهی از دارایی خود را در خرید و فروش دلار از دست داده و با اعلام محکومیت مالی ۱۷۰ میلیاردی از سوی مراجع قضایی به حبس محکوم شده بودند.

وی افزود: با تلاشهای شبانه روزی رئیس دادگستری و دادستان ماکو و مسئولین، مددکاران زندان این شهرستان طی دو جلسه ۴ ساعته جهت حل مشکل طلبکاران و اخذ رضایت برای ۴ زندانی از یک خانواده نهایتاً بعد از صحبت های مستمر، شکات خیبر ماکویی ۱۲۰ میلیارد ریال از بدهی خود را گذشت نمودند و بعد از نقل و انتقال، مبلغ ۵۰ میلیارد ریال توسط وکیل محکومین، رضایت کلیه شکات اخذ شد و پدر و سه فرزند وی از زندان آزاد گردیدند.

انتهای خبر/

شکات طلب۱۲۰ میلیاردی خود را در زندان ماکو بخشیدند شکات طلب۱۲۰ میلیاردی خود را در زندان ماکو بخشیدند

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha