آئین مهرورزی خیرین و مدیران ارشد استان در جلسه هم اندیشی برگزاری گلریزان ۱۴۰۲

مدیرکل زندان‌های کردستان در جلسه ویژه هم‌اندیشی برگزاری جشن گلریزان ۱۴۰۲ گفت: تشکیل کارگروه تخصصی و استفاده از ظرفیت و جایگاه مدیران ارشد استان، در جذب کمک‌های مردمی اولویت برنامه‌های اجرایی ستاد دیه در برگزار جشن گلریزان ۱۴۰۲ خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های کردستان، جلسه هم‌اندیشی ستاد مردمی دیه با حضور استاندار، نماینده ولی‌فقیه در استان، امام‌جمعه سنندج، رئیس‌کل دادگستری استان، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان، مدیرکل زندان‌های کردستان، مدیرعامل و اعضای هیئت امناء ستاددیه و دیگر مسئولین و به‌ویژه خیرین استان در سالن اجتماعات دادگستری کل برگزار شد.

همت و همدلی مردم و مسئولین کردستان برای آزادی ۲۱۰ زندانی مالی در جشن گل‌ریزان ۱۴۰۲

محمدی مدیرکل زندان‌های استان ضمن ارائه گزارش عملکرد فعالیت‌های ستاد دیه در سال جاری و اشاره به نقش سازنده مسئولین ارشد استان به امر مهم دستگیری از نیازمندان و زندانیان جرائم مالی در ندامتگاه‌های استان، عنوان کرد: ۲۱۰ نفر از محکومین جرائم غیر عمد در زندان‌های کردستان چشم‌انتظار مساعدت خیرین هستند.

حسینی، رئیس‌کل دادگستری استان و رئیس هیئت امناء ستاد دیه کردستان، ضمن تشکر از حضور مسئولین ارشد کردستان و اهمیت ویژه کمک به زندانیان مالی استان، هدف از برگزاری این جلسه را هم‌اندیشی برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن مراسم جشن گل‌ریزان، هم‌زمان با ماه مبارک رمضان در فرودین ۱۴۰۲ خواند و گفت: جلب اعتماد خیرین و همراهی فراگیر مردم نیک‌اندیش و همدل کردستان در جذب کمک‌های انسان دوستانه با استفاده از ظرفیت تمامی ترجمان‌های دولتی و خصوصی استان ازجمله استاندار، نماینده ولی‌فقیه در کردستان، امام‌جمعه، صداوسیما و بهره‌گیری از تخصص و اعتماد هنرمندان امکان‌پذیر است.

همت و همدلی مردم و مسئولین کردستان برای آزادی ۲۱۰ زندانی مالی در جشن گل‌ریزان ۱۴۰۲

در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام عبدالرضا پور ذهبی نماینده ولی‌فقیه در استان بر اهمیت ویژه این مجلس، برکات آن و بر ترویج صدقه، خیرات و معنویات در استان تأکید کرد.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان اظهار داشت: دستگاه اجرایی استان امسال نیز برای کمک به ستاد دیه استان از ظرفیت ادارات، سازمان‌ها و اصناف استفاده خواهد کرد و با مکاتبه و پیگیری‌های جدی نقش خود را ایفا خواهد کرد. استاندار کردستان افزود: رسانه‌ها به‌صورت هنرمندانه و ضمن حفظ کرامت افراد، می‌توانند مشارکت عمومی را جلب کنند و موجب جمع‌آوری کمک‌های مردمی بسیاری شوند.

در پایان این جلسه، مصوباتی در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن گل‌ریزان سال ۱۴۰۲ تصویب شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha