آزادی سه مددجو جوان با کمک دفتر نمایندگی ولی فیقه استان گلستان

به مناسبت ولادت حضرت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان ، سه مددجو جوان بدهکار با کمک نمایندگی ولی فیقه استان از کانون اصلاح و تربیت آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، سه مددجو جوان کانون اصلاح و تربیت استان، طی مراسمی با حضور غلامرضا سرلک مدیرکل زندان‌های استان ، حجت الاسلام لیوانی امام جمعه موقت گرگان، جعفری رییس دفتر نماینده ولی فقیه و یوری رییس انجمن حمایت از زندانیان استان، آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

در ابتدا حجت الاسلام لیوانی ضمن تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) ، گفت: خوشحالم که امروز در بین جوانان حضور دارم و امیدوارم شما جوانان را پس از توانمند شدن در این کانون ، در مراکز علمی و محافل مذهبی دیدار کنم.

امام جمعه موقت گرگان افزود: از فرصت های بدست آمده جهت جبران خطاهای گذشته نهایت بهره را ببرید و مسیر سعادت را با توکل برخداوند و کسب و علم و دانش همراه با تلاش و پشتکار را بپیمایید.

سرلک مدیرکل زندانها نیز ضمن تشکر و قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان ، گفت: در کانون اصلاح و تربیت برنامه های ویژه ای جهت توانمندسازی مددجویان اعم از آموزش های فنی و حرفه ای و اشتغال، برنامه های فرهنگی متنوع و مفید اجرا می گردد که تلاش برای آزادی مددجویان معسر نیز یکی از این اقدامات است.

در پایان مراسم با اعطای یک شاخه گل و کارت هدیه نقدی، سه مددجوی جوان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha