چهل‌ونهمین پرونده رهایی زندانی محکوم‌به‌قصاص نفس در ارومیه
جلسه صلح و بخشش زندانی محکوم به قصاص نفس دقایقی مانده به اجرای حکم در زندان با حضور مسئولین قضایی و زندان ارومیه

با رایزنی و جلسه صلح و سازش با حضور مسئولین قضایی، مدیر و مددکاران زندان ارومیه زندانی محکوم به قصاص نفس دقایقی قبل از اجرای حکم مورد بخش اولیاء دم قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان غربی، دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان از چهل و نهمین سازش در پرونده قتل عمدی در ارومیه خبر داد.

عتباتی در این زمینه گفت پرونده در راستای حکم قضایی صادره مبنی بر اجرای حکم قصاص زندانی (ر- ش) که از مورخه ۹۵٫۷٫۱۷ به جرم قتل عمد در زندان بازداشت و در حال تحمل کیفر بود اخذ رضایت از اولیای دم در دستور کار اداره قرار گرفت که با تلاش مدیر و مددکاران اجتماعی زندان ، وساطت خیرین نیکوکار و تلاش امام جمعه اهل سنت ارومیه حاج ماموستا کلشی نژاد و مجموعه قضایی قبل از اجرای حکم در سحرگاه امروز با عفو و بخشش اولیای دم رضایت کتبی خویش را اعلام و با این اقدام حسنه ، زندانی از اجرای حکم رهایی و زندگی دوباره یافت .

عتباتی با بیان اینکه ایام ماه شعبان فرصتی مغتنم برای کسب رضایت خداوند متعال است گفت انسانهای بزرگ قدر این لحظات معنوی را می دانند و با گذشت اجر اخروی را ذخیره آخرت خود می نمایند.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha