افتخاری برای همه؛ تجلیل کارکنان اداره کل زندان‌های فارس از اسحاق ابراهیمی

کارکنان اداره کل زندان های استان فارس با دعوت از مدیر کل زندان های استان به جمع خود، توفیق کسب عنوان فاخر اداره کل برتر کشوری در اجرای برنامه‌های اولویت‌دار سازمان زندان ها را به ایشان تبریک و از اسحاق ابراهیمی به واسطه هدایت سکان مدیریت زندانبانی استان به سمت این توفیق قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، محسن انصاری معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان های فارس به نمایندگی از همکاران ستاد اداره کل و زندان‌های تابعه با بیان اینکه مدیرکل زندان های استان به صورت شبانه روزی و با روحیه جهادی در تلاش بوده تا سیاست های تأمینی و تربیتی و اولویت ها و تکالیف قانونی و سازمانی به بهترین شکل ممکن و در شأن استان فارس در مؤسسات کیفری تأمینی استان اجرا شود گفت: در پرتو این خلوص نیت و تلاش جمعی کارکنان است که شاهد هستیم امروز مدیرکل زندان های استان به نمایندگی از خانواده بزرگ زندانبانی اسلامی فارس به عنوان مدیرکل برگزیده و برتر در اجرای اولویت های سازمانی معرفی و مورد تجلیل قرار گرفته و این افتخاری است برای همه ما که استانمان، برترین در اجرای منویات ترسیمی ریاست محترم سازمان زندان ها در مسیر تحول و تعالی نظام قضایی ارزیابی، انتخاب و معرفی شده است.

مدیرکل زندان های استان فارس نیز در ادامه این نشست با تشکر از دعوت همکاران در ستاد اداره کل گفت: از شما همکاران عزیز و تمامی همکاران که در زندان های استان به صورت شبانه روزی تلاش می کنند تا استان با عزت و در شأن فارس عزیز باشد، قدردانم و خود را لایق این محبت ها و تقدیر نمی دانم، اعتقاد دارم اگر خدا توفیقی عنایت کرده و افتخاری نصیب استان فارس شده نتیجه زحمات شبانه روزی همه شما عزیزان در تمام سطوح اداره کل و زندان ها بوده است.

اسحاق ابراهیمی افزود: تلاش و اهتمام جدی ما این بوده که برنامه ها، سیاست ها و اولویت های ترسیمی ریاست محترم سازمان زندان های کشور را به تمام سطوح خدمتی خانواده بزرگ زندانبانی اسلامی استان ابلاغ و آن را تبیین نماییم، نظارت و راهبری مجموعه وظیفه ما بود اما تلاش شبانه روزی شما بوده و هست که اهداف سازمانی را محقق می سازد.

این مقام ارشد زندان های فارس تصریح داشت: حرکت صحیح و هدفمند، دلسوزی و تلاش مجاهدانه و همت جمعی همه همکارانم در ستاد اداره کل و زندان ها در مسیر سیاست های تحولی و تعالی محور قوه قضاییه و اولویت های ترسیمی سازمان است که نتیجه داده و این توفیق ارزشمند حاصل شده است.

وی در تشریح چگونگی کسب عنوان اداره کل برتر و مدیرکل برگزیده سازمان زندان های کشور برای استان فارس افزود: نتیجه ارزیابی ای که ابلاغ شد در اولویت های دهگانه، دو اولویت مربوط به ستاد سازمان بود و در استان تکلیف برای اجرا متصور نیست، از 8 اولویت دیگر نیز با یاری خداوند و تلاش شما همکاران عزیز، در ارزیابی عملکرد ۵ رتبه اولویت اول، در یک اولویت رتبه دوم و در یک اولویت نیز رتبه سوم کسب شد و در خصوص یک اولویت نیز مستندسازی کامل انجام نشده بود.

مقام ارشد زندان های فارس در خاتمه تصریح کرد : از یکایک شما همکاران عزیز تشکر می کنم، اعتقاد دارم به لحاظ توانمندی که در نیروهای استان فارس وجود دارد و با ظرفیت مجموعه از این افتخارات بیشتر می توانیم کسب کنیم اگر خودمان را باور داشته باشیم. اما تشکر ویژه من از خانواده های ارجمند همکارانم است که با سعه صدر شما را در کانون خانواده پشتیبانی و حمایت می کنند که موجب می شود در محیط خدمت بتوانید بهتر و در مسیر بهره‌وری و سیاست‌های تحولی و تعالی محور نظام قضایی و سازمان زندان ها خدمت نمایید.

گفتنی است در ادامه این محفل صمیمی، لوح سپاس تنظیمی کارکنان خطاب به اسحاق ابراهیمی به نمایندگی از پرسنل، توسط حامد کریمی رئیس اداره امور کارکنان و خدمات اداری اداره کل زندان های فارس به مدیر کل زندان های استان تقدیم شد.

افتخاری برای همه، تجلیل کارکنان اداره کل زندان‌های فارس از اسحاق ابراهیمی

افتخاری برای همه، تجلیل کارکنان اداره کل زندان‌های فارس از اسحاق ابراهیمی

افتخاری برای همه، تجلیل کارکنان اداره کل زندان‌های فارس از اسحاق ابراهیمی

افتخاری برای همه، تجلیل کارکنان اداره کل زندان‌های فارس از اسحاق ابراهیمی

افتخاری برای همه، تجلیل کارکنان اداره کل زندان‌های فارس از اسحاق ابراهیمی

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha