سرپرستان جدید زندان مرکزی، اردوگاه حرفه‌آموزی‌و کاردرمانی و کانون اصلاح‌وتربیت زنجان معرفی شدند

با حکم مدیر کل زندان‌های زنجان، سرپرستان جدید زندان مرکزی ،اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی و کانون اصلاح تربیت معرفی و آغاز به کار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان ،در این مراسم که در سالن جلسات زندان مرکزی زنجان برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد با سعادت و فرخنده حضرت ولی عصر (عج) گفت:شعبان از ماه های خاص خدا بوده که اولیای خدا بر آن تاکید می کند چراکه این ماه دروازه ورود به ماه رمضان است .

وی افزود: این ماه با میلاد حضرت اباعبدا.. الحسین (ع) آغاز می گردد که توانست به مقام محمود برسد چرا که رسیدن به این جایگاه نیازمند آن است که بتوان از تمام هستی خود برای حضرت حق گذشت.

مدیر کل زندان های زنجان اظهار داشت:هر تغییری علی‌رغم چالش های ظاهری و زودگذر، قطعاً دارای مزایا و برکاتی که در گذر زمان و با تعمق به مسیر حرکتی می توان به آن دست یافت.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین با قدردانی از تلاش های صادقانه و سوابق روشن روسای سابق زندان مرکزی و اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان خاطرنشان کرد: نظم و انضباط لازمه مدیریت در هر سازمانی بوده و در مدیریت زندان نیز صرفاً اجرای دقیق و بی چون مقررات آیین نامه های سازمانی و تعامل نزدیک با دستگاه قضایی می تواند در دستیابی به اهداف سازمانی گره گشا باشد.

در پایان این مراسم طی احکام جداگانه ای از سوی مدیر کل زندان های زنجان، مهدی مرادی ،مصطفی قاسمی و ناصر میرزایی به ترتیب به سرپرستی زندان مرکزی، اردوگاه حرفه آموزی و کانون اصلاح تربیت زنجان انتخاب و معرفی شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha