گروه‌های تئاتر ندامتگاه تهران بزرگ 16مقام کسب کردند

چهار گروه نمایشی از ندامتگاه تهران بزرگ در جشنواره تئاتر زندانیان استان تهران شرکت کردند و با کسب 16 مقام و 7 تندیس این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، گروه فرهنگی و هنری ندامتگاه تهران بزرگ با چهار گروه نمایشی در جشنواره تئاتر زندانیان استان تهران شرکت کرده، و با کسب 16 مقام و 7 تندیس این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

در این جشنواره به میزبانی کانون اصلاح و تربیت و با شرکت گروه های هنری زندان‌های استان تهران برگزار شد، گروه‌های منتخب به مرحله کشوری راه یافتند.

همچنین تیم‌های هنری ندامتگاه تهران بزرگ با چهار گروه نمایشی شامل تئاتر خیابانی نقل سهراب و برج آزادی، تئاتر صحنه‌ای یک تلنگر و نمایش رادیویی آخرین‌نامه در این جشنواره شرکت کرده، در مجموع 16 مقام و 7 تندیس به دست آوردند.

از بین گروه‌های شرکت کننده، تیم ندامتگاه تهران بزرگ، 16 مقام کسب شده شامل دو مقام اول، یک مقام دوم و یک مقام سوم رشته کارگردانی، دو مقام اول، دو مقام دوم و سه مقام سوم در بازیگری، دو مقام اول و یک مقام دوم در موسیقی و همچنین یک مقام اول در نویسندگی و یک مقام اول را در طراحی صحنه کسب کرده است.

بنا به این خبر، گروه‌های انتخابی زندانیان استان تهران در مرحله کشوری به رقابت با زندانیان استان‌های دیگر خواهند پرداخت.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha