دوره های مهارت آموزی جهاد کشاورزی در اندرزگاه نسوان زندان مرکزی مشهد

درراستای توانمندسازی و مهارت آموزی زندانیان دوره های تخصصی خشک کردن میوه جات توسط کارشناسان جهاد کشاورزی طی یک ماه در اندرزگاه نسوان زندان مرکزی مشهد برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی ، اسماعیل زادگان مدیر زندان مرکزی مشهد ضمن بیان این مطلب افزود : ایجاد اشتغال پایدار برای زندانیان پس از آزادی از جمله اولویت های سازمان زندان ها محسوب می شود که لازمه آن ارائه آموزش های تخصصی به زندانیان و فراگیری مهارت آموزی برای این طیف طی مدت تحمل محکومیت است .

وی ادامه داد : با توافقات انجام شده علاوه بر سازمان های فنی و حرفه ای و میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی، کارشناسان زبده جهاد کشاورزی نیز جهت مهارت آموزی زندانیان این مجموعه مشارکت دارند .

اسماعیل زادگان بیان داشت :به دنبال ارتقای کمی و کیفی مهارت آموزی زندانیان از طریق هم افزایی و تعامل بینا بخشی برای توسعه مهارت آموزی با ایجاد رشته های جدید متناسب با نیازهای روز بازار کارهستیم تا منجربه اشتغال آفرینی شود.

شایان ذکر است از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 194 دوره مهارت آموزی در زندان مرکزی مشهد برای زندانیان زن و مرد برگزار شده است .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha