هشتمین نشست مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران در کانون اصلاح و تربیت برگزار شد

مدیر کانون اصلاح و تربیت تهران در هشتمین نشست مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان گفت: روابط عمومی به عنوان نهادی که می‌تواند به صورت نظام‌مند برنامه‌ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، به منظور بررسی عملکرد سال جاری، تدوین برنامه‌های سال آینده و ارتقای امر اطلاع رسانی، هشتمین نشست مسئولان روابط عمومی در کانون اصلاح و تربیت با حضور مدیر کانون و مسئولان این حوزه برگزار شد.

در ابتدای این نشست، مدیر کانون اصلاح و تربیت خطاب به مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان گفت: روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار و به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان بوده، مسئولیتهای خطیری در این زمینه بر عهده دارند. هر چه این بخش از یک سازمان تقویت شود، به همان میزان نگرش جامعه به آن سازمان یا نهاد نیز مثبت می‌گردد.

علی هاشمی ادامه داد: روابط عمومی مدون و برنامه‌ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت است و مسئولان روابط عمومی‌ها به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان بوده و مسئولیت خطیری در این زمینه بر عهده دارند.

وی اظهار داشت: روابط عمومی و تداوم آموزش‌های تخصصی و به‌روز در این زمینه، به عنوان نهادی که می‌تواند به صورت نظام‌مند برنامه‌ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

هاشمی تأکید کرد: روابط عمومی فرصتی مناسب را در اختیار مدیریت یک سازمان قرار می‌دهد که تصویر شفاف‌تری از آنچه محیط سازمان و همچنین جامعه در جریان است یافته و برای پیشرفت هرچه بیشتر از آنان استفاده کند، از این‌رو باید گفت یک روابط عمومی خوب می‌تواند نقش مناسبی را در پیوند مدیران و کارکنان داشته باشد.

او در بخش دیگری از سخنانش گفت: مطالعه بررسی و شناخت محیط داخل و خارج محل خدمت یک وظیفه مهم روابط عمومی است که در نهایت به انعکاس خدمات سازمان به مخاطبان و دریافت خواسته‌ها و بازخورد آن به سازمان منجر می‌شود و برای مدیران امکان برنامه‌ریزی و تدوین راهکارهای مناسب را فراهم می‌سازد داشتند.

شایان ذکر است در این نشست که پنج ساعت به طول انجامید، افروز مسئول روابط عمومی زندان‌های تهران و مسئولان روابط عمومی ندامتگاه‌های، قزلحصار، زنان ورامین تهران، بزرگ کانون اصلاح و تربیت، بازداشتگاه، اوین زندان رجایی شهر و کانون اصلاح و تربیت تهران، اردوگاه فشافویه، مرکز آموزشی و پژوهشی منطقه ۷ و انجمن حمایت از زندانیان حضور که به بیان مشکلات و راهکارهای موجود در زمینه اطلاع‌رسانی پرداختند.

بنا به این خبر آخرین نشست مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران که با هدف ارتقای کیفیت امر اطلاع رسانی تکریم ارباب‌رجوع و بررسی عملکرد و فعالیت‌ها صورت می‌گیرد، در اواخر ماه جاری برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha