«امام رضایی‌ها» آزادی ۷ زندانی و معیشت ۷۰۰ خانوار را تامین کردند

در پانزدهمین نشست خیرین «امام رضایی» از خیریه حضرت امام موسی کاظم «علیهم السلام» خیرین با کمک ۲میلیارد و ۳۰۰ میلیونی خود زمینه آزادی ۷ زندانی و با ۷۰۰ میلیون تومان نیز معیشت ۷۰۰خانواده تحت پوشش این خیریه را تامین کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،در سالروز شهادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام در بند حضرت امام موسی کاظم «علیهم السلام» خیرین اصفهانی در گامی دیگر به نیت این امام همام زمینه خوشحالی ۷زندانی و خانواده هایشان را با برگ آزادی رقم زدند.

غلامحسین وطنی مدیرعامل خیریه امام موسی کاظم «علیهم السلام» گفت:از سالروز میلاد امام هشتم تا کنون خیرین به نیت امامان معصومین و در ویژه برنامه چهارشنبه های امام رضایی تعداد ۲۱۹ زندانی را با کمک ۱۲۳ میلیارد ریالی خود آزاد کردند.

وی افزود:این تعداد زندانی با کمک های مردمی و وام های بلاعوض و بدون بهره توسط خیریه ،ستاد مردمی دیه ونیکوکاران و برخی پرونده ها نیز آورده مددجو و گذشت شکات صورت گرفته و تا پایان سال دو نشست دیگر نیز برگزار خواهد شد.

مدیرعامل خیریه امام موسی کاظم ادامه داد:در این نشست ها همچنین به موضوع معیشت خانواده ها نیز توجه که توسط خیرین تا کنون بیش از ۱۰ میلیارد ریال بصورت نقدی کمک و اهدا شده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha