تیم فوتسال کارکنان زندان‌های اردبیل قهرمان مسابقات استانی شد

در مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان، تیم فوتسال زندان اردبیل توانست با شکست دادن حریفان خود مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، در این دوره از مسابقات که با عنوان یادواره ۳۴۰۰شهید استان برگزار شده بود در رشته فوتسال ۱۲تیم متعلق به دستگاه‌های اجرایی استان به صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند.

در آخرین روز از این مسابقات و در مرحله نهایی، دو تیم اداره‌کل زندان‌های استان و سازمان تامین اجتماعی به مصاف هم رفتند که تیم کارکنان زندان با نتیجه ۴بر۳ توانست نتیجه را به نفع خود تمام کرده و عنوان اول این دوره از مسابقات را کسب کند.

امجدی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل، در حاشیه مراسم گرامیداشت عید مبعث در زندان مرکزی، ضمن تبریک این موفقیت به تمامی بازیکنان، سرپرستان تیم و تمامی کسانی که به نحوی در کسب این موفقیت سهیم بوده‌اند گفت: تیم جوان و پرشور زندان در طول مسابقات نشان داد که همکاری و یکدلی رمز موفقیت بوده و خواستن توانستن است.

تیم فوتسال کارکنان زندان‌های اردبیل قهرمان مسابقات استانی شد

تیم فوتسال کارکنان زندان‌های اردبیل قهرمان مسابقات استانی شد

گفتنی است این تیم در جام ۹دی نیز در بین تیم‌های ادارات استان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده بود که ضمن اهدای جام قهرمانی این مسابقات با حضور دادستان مرکز استان از تمامی بازیکنان تجلیل شد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha