۷۲ زندانی هنرمند در ششمین جشنواره تئاتر زندانیان کردستان شرکت کردند

سازمان زندانهای کشور هر ساله با هدف ارتقاء فرهنک و هنر بازیگری تئاتر اقدام به برگزاری جشنواره ی با موضوع حماسه دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می کند که با استقبال کم نظیر مددجویان زندان های کل کشور منجر می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای کردستان: در جشنواره مذکور ۱۴ اثر به دبیرخانه ارسال گردید ۱۰ اثر برگزیده و به مرحله نهایی جشنواره ارسال شد، ۶ اثر صحنه ای یک اثر خیابانی یک اثر عروسکی ۲ اثر نمایشنامه خوانی از زندانهای مرکزی و تابعه استان بود. این جشنواره که شیشمین جشنواره زندانهای استان است با مشارکت ۷۲ هنرمند زندانی وتوسط ۴ داور مطرح استان انجام گرفت که ۲ اثر صحنه ای از بند نسوان و زندان مرکزی سنندج به بیستمین جشنواره تئاتر زندانیان کشور معرفی شد.

با حضور ۷۲ مددجوی هنرمند، شیشمین جشنواره تئاتر زندانیان کردستان آغاز به کار کرد

محمدی، مدیرکل زندانهای کردستان با اشاره به اهمیت هنر، خصوصا تئاتر در میان مددجویان و توجه ویژه سازمان زندانها به این مهم گفت: هنر تئاتر سرآمد تمام هنرها است و حضور پر شور زندانیان در این دوره از جشنواره مشهود و قابل توجه است. وی در ادامه گفت: اجرا های خاصی در حوزه آسیب شناسی زندان بر روی صحنه رفت که می طلبد اهتمام بیشتری به این حوزه در زندانها داد تا شاهد اجراهای بهتر و بیشتری از این مددجویان مستعد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha