برترین‌های جشنواره تئاتر مددجویان زندان‌های هرمزگان معرفی شدند

جشنواره تئاتر مددجویان زندان های هرمزگان با معرفی گروه ها و آثار برتر به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان هرمزگان، در بخش تئاتر صحنه ای، گروه نمایش زندان میناب با تئاتر "یک لحظه" و با کارگردانی جعفر قاسمی حائز رتبه برتر شد.
در بخش تئاتر خیابانی، نمایش "بازگشت" به کارگردانی مصطفی داوری رتبه نخست را به دست آورد و از تئاتر عروسکی زندان بندرلنگه با نام"گوگانا" به کارگردانی عارف هاشمی در ساخت و طراحی عروسک هم قدردانی شد.
هیات داوران جعفر قاسمی و مصطفی داوری در بخش نویسندگی و کارگردانی تئاتر " یک لحظه" و " بازگشت " شایسته تقدیر و دیپلم افتخار دانست.
همچنین مددجوی گروه نمایشی "یک لحظه" از زندان میناب و مددجوی گروه نمایشی زندان بندرعباس در بخش تئاتر صحنه ای به عنوان بازیگر ان برتر این جشنواره معرفی شدند.
در بخش تائتر خیابانی هم دو تن از مددجویان گروه نمایشی اردوگاه رودان موفق به کسب مقام اول و دوم بازیگری شدند.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در مراسم اختتامیه این مراسم گفت: سال آینده یک کارشناس برای نظارت بر برنامه های هنری زندان معرفی می شود تا در زمینه های هنری بتوانند به مددجویان آموزش دهد.
انوشیروان پیشدار افزود: حمایت از مددجویان، اولویت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است و برنامه های فرهنگی و هنری در زندان ها توسعه می یابد.
وی بیان داشت: مسئولان استانی هم باید بودجه هایی را برای اجرای برنامه های فرهنگی و آسیب های اجتماعی در نظر بگیرند تا بتوانیم از وقوع جرم در جامعه جلوگیری نماییم.

معرفی برترین های جشنواره تئاتر مددجویان زندان های هرمزگان

معرفی برترین های جشنواره تئاتر مددجویان زندان های هرمزگان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha