انعقاد تفاهم نامه همکاری زندانهای آذربایجان شرقی با اداره تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان

در راستای توانمندسازی مهارتهای شغلی زندانیان تفاهم نامه همکاری بین مدیر کل زندانهای استان آذربایجان شرقی و مدیر کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان امضاء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی، جوادی مدیر کل زندانهای استان با حضور در اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی با فتحی مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی تفاهم نامه همکاری به منظور اشتغال زندانیان امضاء کرد.

جوادی مدیر کل زندانهای استان هدف از این تفاهم نامه را توسعه توانمندسازی و ایجاد انگیزشی مددجویان و کمک به باز اجتماعی نمود آنها از طریق آموزش های کاربری کسب وکار وآموزش مهارت های شغلی و حرفه ای و همچنین آموزش کارآفرینی و راه اندازی کسب کار موفق برای زندانیان عنوان کرد.

مدیر کل زندانهای استان در ادامه افزود:هدف گذاری اولیه جهت اشتغال مددجویان در این تفاهم نامه 600 نفر می باشدکه امیدواریم با بکارگیری زندانیان واجد شرایط از جمله رای باز وآزادشده و همچنین خانواده آنها ،بتوانیم قدم های موثری را درکاهش آسیب های اجتماعی که دامنگیر آنها برداریم.

وی اظهار کرد: جرائم اغلب ریشه در آسیب‌های اجتماعی داشته و ما باید با فرصت شناسی در بین افراد زندانی، استعدادها و نقاط قوت را شناخته و آنها را در مسیر درست قرار دهیم.

در ادامه فتحی مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان نیز ضمن قدردانی از پیگیری مدیر کل زندانهای استان در فراهم نمودن اشتغال زندانیان وخانواده آنها افزود : اداره کل تعاون بعنوان یار همیشگی در کنار زندانهای استان از هیچ اقدامی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی زندانیان دریغ نخواهد کرد.

شایان ذکر است در این تفاهم‌نامه مباحث بسط و گسترش فرهنگ کار و کارآفرینی با رویکرد تعاونی و عملکرد خلاقانه و علمی و استفاده از ظرفیت و پتانسیل ملاک نظر قرار گرفته شد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری زندانهای آذربایجان شرقی با اداره تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان

انعقاد تفاهم نامه همکاری زندانهای آذربایجان شرقی با اداره تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha