سرپرست معاونت سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های گلستان معرفی شد

با حضور مدیر کل زندان‌های استان، معاونین ،مدیران ستادی و روسای زندان‌ها، حجت الاسلام سیدطالب فهیم علوی به عنوان سرپرست معاونت سلامت و اصلاح و تربیت زندان‌های استان گلستان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، با حضور مدیر کل زندانهای استان ، معاونین ،مدیران ستادی و روسای زندان‌ها، مراسم معارفه سرپرست معاونت سلامت واصلاح و تربیت زندانهای استان برگزار شد .

غلامرضا سرلک تغییر و تحول در نظام اداری را امر بدیهی عنوان کرد و گفت: همواره در سایه تحول پیشرفت های جدید صورت می گیرد.امیدوارم معاونت جدید بیش از پیش نسبت به اجرای اولویت های سازمان زندانها و همسو با سیاست های قوه قضائیه اهتمام و تلاش ویژه ورزد.

سرپرست معاونت سلامت و اصلاح و تربیت زندان‌های گلستان معرفی شد

وی با اشاره به همگرایی و همدلی در پیشبرد هرچه بهتراهداف، افزود: با ارتباط موثر با بخش های مختلف سازمانی و دیگر دستگاهها، از ظرفیت این نهادها استفاده بهینه شود، زیرا این امر بسیاری از نیازهای زندانها را مرتفع می سازد.

مدیرکل زندانهای استان روزمرّگی را آفت یک سازمان دانست و ایمان، آگاهی کامل، برنامه ریزی و نوآوری را برای مقابله با سستی های ناشی از روزمرّگی توصیه کرد.

وی در پایان برای ابوالفضل بزازان معاون اسبق سلامت و اصلاح و تربیت آرزوی توفیق و سلامت داشته و با اهدای لوح سپاس و هدیه ای به رسم یاد بود از وی تجلیل و قدردانی کرد و برای سرپرست جدید این معاونت آرزوی سربلندی و موفقیت داشت.

سرپرست معاونت سلامت و اصلاح و تربیت زندان‌های گلستان معرفی شد

همچنین حکم انتصاب حجت الاسلام سیدطالب فهیم علوی قرائت و وی به عنوان سرپرست جدید معاونت سلامت و اصلاح و تربیت زندان‌های استان گلستان معرفی شد.

سرپرست معاونت سلامت و اصلاح و تربیت زندان‌های گلستان معرفی شد

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha