بازدید دادستان‌کل کشور از زندان مرکزی اصفهان/ جمعی از زندانیان عفوشده در مراسمی آزاد شدند

حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور با حضور در مجموعه زندان مرکزی اصفهان از خوابگاه‌ها، کارگاه‌های بنیاد تعاون و اشتغال زندانیان در این زندان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،در پی سفر سه روزه حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور به استان اصفهان،ایشان از مجموعه زندان مرکزی اصفهان بازدید و با مددجویان حوادث اخیر دیدار و گفتو کرد.

حجت الاسلام منتظری در این بازدید با حضور در خوابگاه زندانیان اغتشاشات اخیر که در فضایی مجزا نگهداری می شوند،با این گروه از مددجویان دیدار وپیرامون نوع جرم،نحوه دستگیری،اتهام و روند بررسی پرونده قضایی در شعبات مختلف محاکم قضایی گفتگو کرد.

در این بازدید مددجویان به تشریح روند نگهداری و محاکمه قضایی خود پرداختند و به صراحت از نوع برخورد،رسیدگی های قضایی،اسکان،پذیرایی،ملاقات و در کل نوع رفتار کارکنان در زندان ها ابزار رضایت و قدردانی کردند.

دادستان کل کشور در این دیدار ها با اشاره به عفو گسترده مقام معظم رهبری و بالاخص عفو زندانیان اغتشاشات اخیر از زندانیان خواست پس از آزادی و بازگشت به جامعه در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم گام بردارند.

وی سپس از مجموعه کارگاههای اشتغال و حرفه آموزی بنیاد تعاون در مجاورت زندان مرکزی بازدید و با مددجویان شاغل در این مجموعه نیز دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است در بازدید حجت الاسلام منتظری از زندان مرکزی اصفهان طی مراسمی نیز جمع زیادی از محکومین و جرائم غیرعمد و نیز زندانیان حوادث اخیر با اعطای عفو از زندان آزاد شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha