حضور متفاوت مدیران و کارکنان زندان‌های استان اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور مدیران، روسا و کارکنان زندان های استان در کناراقشار مختلف مردم در شهرهای مختلف استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان، مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در شهر اصفهان از مسیرهای هشت گانه به سمت میدان امام خمینی (ره) برگزار شد و مدیران و کارکنان ستادی اداره کل و جمعی از زندانیان آزاد شده حوادث اخیر به همراه خانواده هایشان وزندان های شهر اصفهان در کنار مردم حضور پر شکوه خود را به رخ جهانیان کشاندند.

مدیرکل زندان های استان به همراه جمعی از کارکنان ستادی اداره کل و کارکنان زندان های مرکزی-کانون اصلاح و تربیت-زندان نسوان-نظامیان و بازداشتگاه جرائم غیر عمد مالی از خیابان حکیم به سمت میدان امام خمینی (ره) با فریادهای مرگ بر آمریکا،مرگ براسرائیل و انگلیس و ایادی استکبار جهانی درکناردیگر مردم، کشورهای متخاصم را محکوم کردند.

دادستان کل کشور، سخنران ویژه مراسم راهپیمایی در میدان امام خمینی (ره) گفت: این جمعیت انبوه با تمام مشکلات معیشتی که دارند وقتی که پای دفاع از ولایت فقیه و جمهوری اسلامی ایران به میان می آید، مردانه پای این انقلاب می ایستند و امروز این مسئله را همه دیدند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری با تاکید بر این که مسئولان باید صادقانه در خدمت مردم باشند و در رفع مشکلات آنان تمام وقت تلاش خود را به کار گیرند، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری دو روز گذشته به وحدت مردم اشاره کردند، ما باید وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنیم تا دشمنان نتوانند در برنامه‌های خود موفق شوند.

وی گفت: دشمن برای شکاف بین مردم و جامعه برنامه های فراوانی دارد که یکی از آنها موضوع کشف حجاب است و عامه مردم ، خانواده شهدا و متدینین از ما مطالبه می‌کنند که چرا با این افراد برخورد نمی شود.

دادستان کل کشور افزود: خطاب به اندک بانوان مسلمانی که کشف حجاب کرده اند می گویم که در قرآن کریم به صراحت به موضوع حجاب اشاره شده و امروز و دیروز و فردا هم ندارد و برای تمام دوره هاست و لذا به احترام قانون و حقوق جامعه اسلامی لازم است که بانوان حجاب را رعایت کنند چرا که از نظر قانونی قابل پیگرد بوده و امیدواریم که خودشان رعایت کنند که مراجع قانونی و انتظامی ناچار به برخورد با آنها نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری با بیان اینکه از این امر به سادگی نمی توان گذشت خصوصاً که دشمنان اسلام در پی ترویج این امر هستند، ادامه داد: عملاً ثمرات مثبت حجاب و عفاف به نفع خود خانم های محترم است و این برنامه ها ریشه در برنامه‌ریزی‌های دشمن دارد و مردم، مقامات و مسئولان با این نقشه ها برخورد خواهند کرد.

همچنین کارکنان زندان های استان به همراه مسئولین زندان در شهرهای فریدن، نطنز، نایین، خوانسار، کاشان، خمینی شهر، نجف آباد، لنجان، شهرضا، مبارکه، گلپایگان از مسیرهای از پیش تعیین شده شرکت کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha