زندانیان استان اردبیل مشمول عفو رهبر معظم انقلاب شدند

در اجرای بخشنامه عفو رهبری به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بررسی پرونده قضایی محکومین حبس در استان اردبیل زندانیان واجد شرایط مشمول تخفیف و آزادی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان اردبیل، بلافاصله پس از ابلاغ بخشنامه موافقت مقام معظم رهبری با عفو و تخفیف مجازات متهمان و محکومان، با تعامل مقامات قضایی استان بررسی پرونده مددجویان واجد شرایط در دستورکار قرار گرفت.

امجدی مدیرکل زندان‌های استان اردبیل با اشاره به مفاد این بخشنامه گفت: در گام نخست عملیاتی کردن این بخشنامه جلسه هماهنگی با مسوولین قضایی و روسای زندان‌های استان برگزار و به قید فوریت با استقرار همکاران قضایی در زندان‌ها پرونده مددجویان حائز شرایط بررسی شد.

تا کنون۳۳۶ زندانی در استان اردبیل مشمول عفو رهبری شدند

وی افزود: از کل پرونده‌های بررسی شده واجدین استفاده از ارفاقات قانونی اعم از آزادی،تخفیف، تعلیق مجازات و مرخصی پایان محکومیت، مشخص و برای سیر مراحل قانونی به شعبات قضایی و اجرای احکام ارسال شد. لازم به ذکر است این امر همچنان تداوم داشته و انتظار می رود تا پایان بهمن ماه تعداد مشمولین این بخشنامه افزایش یابد.

مدیرکل زندان‌های استان اردبیل در جمع مددجویان مشمول عفو رهبری خواستار استفاده از این فرصت مبارک برای بازگشت آبرومندانه به جامعه و از سرگیری زندگی سعادتمندانه شد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha