جشن انقلاب برای خانواده زندانیان در سینما آزادی

همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، جشن انقلاب با حضور کارکنان، پرسنل وظیفه و خانواده‎ زندانیان زرند و مسئولین شهرستان، در سالن سینما آزادی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، علی عامری رئیس زندان در خصوص برگزاری جشن انقلاب در سینما آزادی زرند، گفت: این مراسم، با برنامه‎‌های فرهنگی و هنری، ویژه خانواده زندانیان، در فضایی شاد و مفرح با حضور مسئولین ارشد شهرستان، برگزار شد.

فرحبخش رییس دادگستری شهرستان زرند، ضمن تأکید بر قربانی بودن خانواده زندانیان در چرخه جرم که از کمترین حمایت‌ها بهره‌مند هستند، گفت: یکی از برنامه‌های مجموعه قضایی و اقدامات تأمینی در شهرستان زرند، توجه به مسائل و مشکلات اجتماعی و معیشتی خانواده زندانیان به‌خصوص فرزندان آنها بوده که موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی و بهبود وضعیت آنها خواهد شد.

حسینی‌نژاد فرماندار زرند، ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این مراسم، گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اصلاحی و تربیتی، برگزاری مراسمات ملی و مذهبی ویژه زندانیان و خانواده آنان است؛ که این امر می‌تواند باعث کاهش وقوع جرم در خانواده زندانیان شود.

در این جشن، علاوه بر تبیین دستاوردهای انقلاب، مسابقات جذابی برگزار و به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha