جشن بهبودیافتگان در همایش انجمن معتادان گمنام اندرزگاه نسوان زندان مرکزی مشهد

همایش بزرگ انجمن معتادان گمنام در اندرزگاه نسوان زندان مرکزی مشهد با حضور متولیان این تشکیلات برگزار که طی آن رهایی یافتگان از اعتیاد ، پاکی خود را جشن گرفتند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی ، اسماعیل زادگان مدیر زندان مرکزی مشهد در این خصوص عنوان داشت : انجمن معتادان گمنام در اندرزگاه نسوان زندان مرکزی مشهد از ابتدای سال جاری کار خود را با ۱۵ نفر عضو آغاز که با برگزاری ۶۸ جلسه تا کنون اعضای آن به ۱۵۰ نفر افزایش یافته است .

وی ادامه داد :ترویج اصول بهبودی از اعتیاد ، آموزش ، اطلاع رسانی و کمک به معتادان از اهداف برگزاری این همایش بود .

اسماعیل زادگان افزود : تاثیر آموزه های این انجمن در تغییر رفتار معتادان بسیار محسوس و جامعه ساز است . تاثیری که با پذیرش و باور خطا همراه است .

وی ضمن بیان این مطلب که ترک اعتیاد و دوری از مصرف مواد مخدر پیش مقدمه بازگشت زندانیان به جامعه است به این نکته اشاره داشت که بهبود یافتگان پس از آزادی به ندرت در چرخه بازگشت به زندان قرار می گیرند.

گفتنی است انجمن معتادان گمنام نهادی است مردمی و خودجوش که در سال ۱۳۶۹ هجری شمسی توسط افرادی که خود زمانی در چنگال اعتیاد گرفتار بودند در کشور راه اندازی شده و تا به امروز اقدامات موثری را در راستای ترک اعتیاد جامعه هدف خود انجام داده است .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha