برگزاری جشن بزرگ انقلاب برای خانواده مددجویان زندان مرکزی تبریز

به مناسبت چهل وچهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران جشن بزرگی به همت انجمن حمایت از زندانیان تبریز، برای خانواده مددجویان زندان مرکزی تبریز برگزار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی ،جشن بزرگ انقلاب ویژه خانواده مددجویان زندان مرکزی تبریز در سالن استاندارد تبریز وبا حضور مسئولین و خانواده زندانیان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم مدیر کل زندانهای استان ضمن تبریک ایام دهه ی مبارک فجر ، خانواده زندانیان را نیازمند توجه همه جانبه عنوان کرد وافزود: زمانی که فردی زندانی می‌شود، خانواده او با انبوهی از مشکلات مواجه می‌شود که خود در ایجاد آن هیچ نقشی نداردو این موضوع می‌تواند آسیب‌های متعدد اجتماعی، فرهنگی، روان‌شناختی و اقتصادی برای همسر و فرزندان زندانیان را به ارمغان بیاورد

وی برگزاری چنین جشنها برای خانواده زندانیان را از عوامل تاثیرگذار در کاهش آسیب های اجتماعی خانواده زندانیان عنوان کرد وافزود:برگزاری چنین مراسم هایی به عنوان یک حرکت ماندگار فرهنگی می تواند در ایجاد نشاط و آرامش در خانواده زندانیان بسیار تاثیرگذار و امیدبخش باشد.

شایان ذکر است در این مراسم علاوه بر تبین دستاوردهای انقلاب اسلامی ،برگزاری مسابقات مختلف با موضوع انقلاب، اهداء جوایز به فرزندان زندانیان و اجرای نمایش طنزاز جمله برنامه‌های بود که لحظاتی شاد را برای حضار رقم زد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha