تکمیل بازداشتگاه گنبد پیش از موعد مقرر

در بازدید حمید وسکوئی معاون اداری و مالی اداره کل زندان‌های استان از زندان گنبد بر تکمیل پروژه بازداشتگاه این شهر، پیش از موعد مقرر تأکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، حمید وسکوئی معاون اداری و مالی با همراهی رئیس حفاظت واطلاعات و فرمانده یگان حفاظت زندان‌های استان ضمن بازدید از پروژه درحال احداث بازداشتگاه شهرستان گنبد، محل جدید اتاق کنترل زندان گنبد را افتتاح کرد.

وسکوئی در این بازدید ضمن تاکید بر تکمیل پروژه زندان جدید گنبد پیش از موعد مقرر، گفت: این پروژه تا بحال ۶۰درصد پیشرفت داشته که مقرر است فاز اول آن در ابتدای تیرماه افتتاح گردد. به پیمانکاران تأکید داشته ایم در نهایت دقت، سرعت بیشتری را در تکمیل این پروژه بکار گیرند.

خاطرنشان است به دلیل قدیمی بودن زندان شهرستان گنبد، اداره کل زندانهای گلستان اقدام به ساخت زندان جدید در این شهر کرده است تا در راستای اقدامات تأمینی و تربیتی زندانیان خدمات مطلوبی را ارائه دهد.

در ادامه این بازدید معاون اداری و مالی زندان‌های استان ضمن بازدید از اندرزگاهها، در دیدار چهره به چهره با زندانیان ضمن استماع مشکلات و درخواست های آنان، جهت پیگیری دستوراتی را صادر کرد.

تکمیل زندان جدید گنبد پیش از موعد مقرر

وی همچنین اتاق کنترل و اسلحه خانه جدید زندان گنبد که به تجهیزات به روز مجهز شده است را با حضور رئیس حفاظت و اطلاعات و فرمانده یگان زندانهای استان افتتاح کرد.

تکمیل زندان جدید گنبد پیش از موعد مقرر

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha