پایش و غربالگری مددجویان زندان لنجان با حضور قضات محاکم کیفری شهرستان

در راستای کاهش جمعیت کیفری ، با حضور قضات محاکم دادگستری شهرستان لنجان ، زندانیان این شهرستان مورد پایش و غربالگری قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان ، دراولین روز از دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور پایش و غربالگری زندانیان و کاهش جمعیت کیفری ، رضایی دادیار شعبه ۴ ، شریف ، رئیس شعبه ۱۰۳ و ملت رئیس شعبه ۱۰۲ کیفری در معییت مبینی ، قاضی ناظر بر زندان لنجان، ضمن گفتگوی چهره به چهره با مددجویان ، از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات قضایی آنان ، پرداخته ودستورات لازم را صادر کردند.

عبدالرسول سلیمیان ، رئیس زندان شهرستان لنجان ، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،گفت: با توجه به تعامل و همکاری بسیار مطلوب ایجاد شده میان قضات دادگستری و زندان‌ لنجان ،طبق سنوات گذشته در ایام‌الله دهه فجر امسال نیز برنامه بازدید مسئولان قضایی و دیدار چهره به چهره با زندانیان را خواهیم داشت و در این دیدارها ضمن بررسی پرونده‌ها و پایش و غربالگری زندانیان، انشاالله زمینه آزادی ، تخفیف مجازات ، مرخصی پایان حبس و ... تعداد زندانیان واجد شرایط را فراهم شود .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha