بخشی اعظمی از امنیت زندان‌ها مستلزم تیزهوشی سربازان وظیفه است

مدیرکل زندان های کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با سربازان جدیدالورود بر لزوم توجه جدی به امنیت، عبرت آموزی و تجربه اندوزی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد، منصور بیژنی مدیر کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان در این دیدار با بیان اینکه سربازان وظیفه امانت هایی در دست ما هستند عنوان داشت: دوران خدمت در زندان ها دوران عبرت آموزی و تجربه اندوزی برای شماست، دیدن عاقبت متخلفین و درس گرفتن از سرگذشت آنان می تواند در آینده راهنمای شما در زندگی باشد.

وی افزود: رعایت نظم و امنیت و توجه به قوانین و مقررات یکی از مهم‌ترین اصول در زندان‌هاست و باید به این موضوع نیز توجه جدی داشته باشید تا برای شما مشکلی پیش نیاید.
این مقام مسؤل افزود: بخش مهمی از اهداف سازمانی اعم از تامین امنیت پایدار در زندان ها بر عهده عوامل سخت کوش یگان حفاظت و سربازان وظیفه بوده و مستلزم تیزهوشی و داشتن توجهی آگاهانه است.

مدیر کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه؛ جدیت سربازان در انجام امور محوله ، رعایت نظم و انضباط ، داشتن حس وظیفه شناسی ، ایمان ، تعهد ، مسوولیت پذیری و رعایت ادب و اخلاق را از خصایص یک سرباز نمونه برشمرد و توجه بیش از پیش به وضعیت سربازان و مراقبت از آنان را از وظایف قانونی و شرعی مسوولین دانست .

انتهای خبر/

بخشی اعظمی از امنیت زندانها مستلزم تیز هوشی سربازان وظیفه است

بخشی اعظمی از امنیت زندانها مستلزم تیز هوشی سربازان وظیفه است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha