تقویت همکاری‌های انتظامی و تامین نیروی فرماندهی حفاظت زندان‌های‌آذربایجان‌غربی
سردار جهانبخش فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در دیدار با مراد فتحی مدیرکل زندان‌ها و سرهنگ علی عبدی فرمانده یگان حفاظت زندانهای استان

مدیرکل زندان های آذربایجان غربی در دیدار تعاملی با سردار فرماندهی انتظامی استان بر همکاری های مشترک تامینی و تقویت یگان حفاظت زندانها تاکید نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان غربی، در دیدار ظهر امروز مدیرکل زندان ها و سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان ضمن برشماری موارد همکاری های عالی در زمینه تقویت امنیت زندان ها از حسن همکاری های دو طرف تقدیر شد.

در این دیدار مراد فتحی مدیرکل زندانهای استان با برشماری اشتراکات خدمت در حوزه حفاظتی و انتظامی در مراکز تامینی و تربیتی گفت : نظم و امنیت حاکم بر زندانهای استان نهایت هوشیاری و احساس مسئولیت در برنامه های مشترک با منطقه انتظامی می باشد .

وی بر لزوم توجه بیشتر با رویکرد کارشناسانه علمی به موضوع حفاظت در زندان ها و استقرار امنیت با آموزش تاکید و توصیه نمود.

در ادامه جلسه موضوعات مهم تامین نیروی ارشد از میان افسران مجرب و متعهد با رویکرد حفاظتی به مجموعه فرماندهی استان همچنین تامین نیروی فرمانده یگان حفاظت در برخی از شهرستان ها تاکید و توصیه شد.

رحیم جهانبخش سردرا فرماندهی استان با برشماری نکات ارزشمند همکاری گفت : اشرافیت اطلاعاتی با تعاملات سازنده بین مسئولین زندان فراهم شده و نگرانی در خصوص تامین امنیت مراکز تامینی و تربیتی وجود ندارد

وی به بخش آموزش نیروها اشاره کرد و گفت در تمام مناطق حوزه های انتظامی به امر آموزش نیروهای کادر یگان حفاظت زندان های استان تاکید و توصیه نموده ایم و هیچ مشکلی از بابت تامین نیروی زبده و متعهد برای فرماندهی در راس نیروهای یگان حفاظت زندان های استان وجود ندارد و رفع مشکلات پرسنلی آنها با تعامل دو طرفه برطرف و امکان همکاری بیشتر میسّر می باشد .

وی آمادگی خود و نیروهای تحت امر انتظامی استان را برای آموزش ، استقرار و بکارگیری مسئولیت های فرماندهی اعلام کرد.

انتهای خبر /

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

 همکاری‌های انتظامی و تامین نیروی فرماندهی حفاظت زندان‌های‌آذربایجان‌غربی  همکاری‌های انتظامی و تامین نیروی فرماندهی حفاظت زندان‌های‌آذربایجان‌غربی  همکاری‌های انتظامی و تامین نیروی فرماندهی حفاظت زندان‌های‌آذربایجان‌غربی  همکاری‌های انتظامی و تامین نیروی فرماندهی حفاظت زندان‌های‌آذربایجان‌غربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha