آزادی ۵۱ زندانی با ارفاقات ویژه قانونی از زندان‌های آذربایجان‌غربی
مجیدی دادستان مرکز استان آذربایجان غربی در جلسه ویژه شورای طبقه بندی زندان ارومیه

در یک اقدام بی نظیر در کشور شصت و یکمین جلسه شورای طبقه بندی اداره زندان مرکزی ارومیه در غیر وقت اداری با هدف اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان واجد شرایط با ریاست دادستان مرکز و حضور مدیرکل زندانها، قضات تجدید نظر، محاکم کیفری و انقلاب، اجرای احکام برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، شصت و یکمین جلسه شورای طبقه بندی اداره زندان مرکزی ارومیه در غیر وقت اداری با هدف اعطای انواع ارفاقات قانونی و تاسیسات حقوقی به زندانیان واجد شرایط تشکیل شد.
این جلسه ویژه در یک اقدام جدید و به ابتکار مسئولین دستگاه قضایی استان آذربایجان غربی و به ریاست دادستان مرکز ، مدیر کل زندانها ، قضات تجدید نظر استان ، محاکم کیفری و انقلاب ، اجرای احکام ،قاضی ناظر و مدیر زندان ارومیه و سایر اعضای شورای طبقه بندی برگزار گردید.
در این جلسه ۲ ساعته به در خواست ۱۰۴زندانی رسیدگی و در نهایت پس از گفتگو و تبادل نظر با مقامات قضایی در زمینه میزان اصلاح پذیری و استحقاق برخورداری از ارفاقات قانونی ازسوی اعضای شورای طبقه بندی با در خواست پابند الکترونیکی ۲۱ نفر تعلیق مجازات ۱۲نفر و آزادی مشروط ۱۸نفر موافقت گردیدو در پایان جلسه جلسه شورای طبقه بندی در ساعت ۱۷ مجوز آزادی هر ۵۱ نفر زندانی صادر گردید.
انتهای خبر/
اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha