دیدار مدیرکل زندان‌های سیستان‌‎وبلوچستان با خانواده سردار شهید محمد سرگلزائی

به مناسبت وفات مادر علمدار کربلا، حضرت ام البنین سلام الله علیها و روز تکریم مادران و همسران شهدا،محمدحسین خسروی به اتفاق هیات همراه با حضور در منزل فرزند شهید والامقام سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد سرگلزایی با همسر شهید بزرگوار دیدار کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سیستان و بلوچستان، در این دیدار ضمن نثار فاتحه به روح شهید با اهدای لوح تقدیر به رسم یادبود از همسر شهید تجلیل و با آرمان های شهدا تجدید میثاق شد . محمدحسین خسروی در این دیدار با عرض تسلیت ایام وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها ،گفت :افتخاری ست دیدار با همسران و خانواده معظم شهدا که به پاس ایثار و رشادت شهدا نصیبمان می گردد و در ادامه از مادران و همسران شهدا به عنوان پرچمداران کاروان صبر و مقاومت یاد کرد و افزود: امنیت حاکم برجامعه را مدیون از خودگذشتگی تک تک مدافعان امنیت هستیم . شایان ذکر است فرزند شهید از پاسیاران یگان حفاظت اداره کل زندان های استان می باشد و شهید بزرگوار سردار سرتیپ دوم پاسدار "محمد سرگلزایی" معاون قرارگاه عملیاتی فتح سیستان و بلوچستان بود که در درگیری چند ساعته ماموران انتظامی با اشرار مسلح در منطقه نصرت آباد زاهدان در تاریخ 1387/06/28به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

انتهای خبر /

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha