تا پایان سال به ۴۰نفر مددجوی آزاد شده زندان‌های آذربایجان‌غربی تسهیلات ایجاد اشتغال پرداخت می‌شود
تفاهم نامه همکاری پرداخت تسهیلات اشتغال زندانیان آزاد شده آذربایجان غربی و بانک سپه

تا پایان امسال ۴۰ میلیارد ریال طریق بانک سپه تسهیلات ایجاد اشتغال به زندانیان آزاد شده آذربایجان غربی پرداخت می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی،طی دیدار و گفتگو مدیرکل زندان ها و مدیر شعب بانک سپه استان زمینه های همکاری دو طرفه در ایجاد فرصت های اشتغال زندانیان آزاد شده تا پایان سال مصوب شد.

در این دیدار فتحی مدیرکل زندان های استان آذرباجان غربی به موضوع بسته های حمایتی برای خانواده زندانیان و مددجویان آزاد شده اشاره کرد و گفت: در اجرای سند تحول قضایی با تعامل موسئسات مالی و بر اساس تبصره ۱۶ بند ج قانون بودجه سال ۱۴۰۱ آمده است در تلاش هستیم تا بخشی مددجویان توانمند در ایجاد فرصت اشتغال را با تسهیلات وام برای بازگشت سعادتمندانه و زندگی اجتماعی با توان تولید را تحت حمایت مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانیان بگیریم.

در این دیدار با تعامل بعمل آمده و موافقت مدیر شعب بانک سپه استان آذربایجان غربی مصوب گردید تا پایان سال ۴۰ زندانی با تسهیلات ۱ میلیارد ریالی جهت اشتغال با فراهم نمودن زمینه تضامن آسان بهرهمند شوند.

همچنین قربان زاده مدیر شعب بانک سپه استان آذربایجان غربی در این دیدار آمادگی خود را برای بهره مندی کارآفرینان در حوزه اشتغال زندانیان از تسهیلات ویژه را اعلام نمود.

انتهای خبر/

تا پایان سال به ۴۰نفر مددجوی آزاد شده زندان‌های آذربایجان‌غربی تسهیلات ایجاد اشتغال پرداخت می شود تا پایان سال به ۴۰نفر مددجوی آزاد شده زندان‌های آذربایجان‌غربی تسهیلات ایجاد اشتغال پرداخت می شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha