126 زندانی از ندامتگاه قزلحصار آزاد شدند

به مناسبت ایام بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش، در جلسه شورای طبقه‌بندی ندامتگاه قزلحصار با عفو و آزادی 126 نفر از زندانیان موافقت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان تهران، به مناسبت ایام بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش، با حضور معاون دادستان تهران در امور زندان‌ها و سرپرست دایره نظارت و اعضای شورای طبقه ندامتگاه قزلحصار 126نفر از زندانیان با امتیازات قضایی آزاد شدند.

مدیر ندامتگاه قزلحصار در جلسه فوق‌العاده شورای طبقه‌بندی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش افزود: شناخت مکتب و روش سردار شهید قاسم سلیمانی مهم‌ترین اصلی است که امروز باید در جامعه شناخته شود.

اشکان‌کمالی با بیان اینکه سردار سلیمانی تمام عمر خود را صرف جهاد و مجاهدت در راه اسلام کرد، بیان داشت: در این برهه از زمان ما در مکتب حاج قاسم باید ادامه دهنده راه سردار سلیمانی باشیم، تا با تربیت صحیح و نشر اصول اسلامی در حوزه‌های اصلاحی و تربیتی نقش آفرین و مسئولیت‌پذیر باشیم.

گفتنی است در سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور حجت‌الاسلام فیروزجایی معاون دادستان تهران در امور زندانها، حجت الاسلام شیرازی سرپرست دایره نظارت و اعضای شورای طبقه‌بندی با اعمال ماده 200 قانون اجرایی سازمان زندانها 126 زندانی از ندامتگاه آزاد شدند.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha