پویش «به احترام حاج قاسم گذشت می‌کنم» در زندان مرکزی کرمان رونمایی شد

در بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور و هیئت همراه از زندان مرکزی کرمان، در ادامه پویش‌های سال جاری از سوی ستاد ملی صبر، پویش «به احترام حاج قاسم گذشت می کنم» از ۱٢ دی ماه و در آستانه سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، در زندان مرکزی کرمان رونمایی و آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، این مراسم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور، تقی زاده معاون قضایی رئیس کل و معاون توسعه حل اختلاف استان و حسینی مدیرکل زندان‌های استان کرمان، در محل زندان مرکزی برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی، درباره پویش " به احترام حاج قاسم گذشت می‌کنم" گفت: روحش شاد، نام ایشان برکت شده تا حدود سه هزار زندانی از زندان‌های سراسر کشور، آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشته‌اند.
وی افزود: موضوع آزادسازی‌ها ادامه خواهد داشت، تا در دهه مقاومت، بیش از ۳ هزار زندانی، آزاد شوند.
گفتنی است پویش‌های سال جاری که از سوی ستاد ملی صبر اعلام شد، اولین آن پویش "به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم"، دومین پویش "به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم" و سومین پویش که به صورت کشوری به مرحله اجرا رسید پویش "به احترام حاج قاسم گذشت می‌کنم" از ۱٢ دی‌ماه و در آستانه سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، رونمایی و آغاز به کار کرد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha