جشن تولد سربازان بازداشتگاه اوین برگزار شد

مدیر بازداشتگاه اوین در جشن تولد سربازان وظیفه تیر ماهی گفت: سربازی یکی از دوران‌های بسیار مهم و حساس در زندگی می‌باشد و این مدت می‌تواند به یکی از زیباترین سال های زندگی تبدیل گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان تهران، همزمان با عید غدیر خم‌، مراسم جشن تولد سربازان وظیفه در بازداشتگاه اوین برگزار شد.

علی هاشمی در ابتدای این مراسم که در سالن همایش برگزار شد، با تقدیر از زحمات نیروهای یگان حفاظت گفت: بیشترین توجه به وضعیت رفاهی، بهداشتی و امور اصلاحی و تربیتی زندانیان می شود ولی نباید سربازان وظیفه به عنوان جوانانی که در امنیت زندان و جامعه سهیم هستند، غافل شد.

مدیر بازداشتگاه اوین تصریح کرد: سربازی یکی از دوران‌های بسیار مهم و حساس در زندگی می‌باشد و این مدت می‌تواند به یکی از زیباترین و خاطره انگیزنرین سال های زندگی تبدیل شود و شخصیت وی را شکل دهد.

وی با اشاره به سن سربازان که گذار از دوران نوجوانی به جوانی است، افزود: بسیاری از جوانان در این زمان، برای آینده خود تصمیم می گیرند و حتی شغل خود را انتخاب می کنند، بنابراین آموزش مهارت یا حرفه ای مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر بازداشتگاه اوین با تاکید بر سرکشی شبانه به آسایشگاه سربازان گفت: شما به عنوان امانت خانواده هایتان دو سال در لباس مقدستان امنیت زندان و به دنبال آن، جامعه را فراهم می کنید و ما مسئولان وظیفه داریم امانتدار خوبی باشیم.

گفتنی است از موضوعات مهمی که مدیر بازداشتگاه به آن پرداخت رابط صحیح و سالم و با کمال احترام بین سرباز و زندانیان بود. در ادامه مراسم یکی از سربازان وظیفه نمونه مورد تقدیر قرار گرفته و چهل نفر از سربازان نیز هدیه تولد خود را دریافت کردند.

شایان ذکر است هر ماه مراسم جشن تولد برای سربازان متولد همان ماه در بازداشتگاه اوین برگزار می شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha