مدیرکل نظارت بر زندان‌های دادستانی کل کشور از بازداشتگاه اوین بازدید کرد

دادیار دادسرای دیوان‌عالی و مدیرکل نظارت بر زندان‌ها و بازداشتگاه‌های دادستانی کل کشور، ضمن حضور در اندرزگاه ها و فضاهای مختلف بازداشتگاه اوین با برخی از مددجویان به گفتگو نشست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، رسول جلالی دادیار دادسرای دیوان‌عالی و مدیرکل نظارت بر زندان‌ها و بازداشتگاه‌های دادستانی کل کشور از بازداشتگاه اوین بازدید کرد.

در بازدید دادیار دادسرای دیوان‌عالی و مدیرکل نظارت بر زندان‌ها و بازداشتگاه‌های دادستانی کل کشور بازداشتگاه اوین، وی ضمن حضور در اندرزگاه ها و فضاهای مختلف این مرکز با برخی از مددجویان به گفتگو نشست.

رسول جلالی در این دیدار وضعیت تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مددجویان بازداشتگاه اوین را بررسی کرده، به آنان اطمینان داد مشکلات و درخواست های قضایی همه به فوریت رسیدگی می شود.

بنا به این خبر، در دیدار دادیار دادسرای دیوان عالی و مدیرکل نظارت بر زندانها و بازداشتگاه های دادستانی کل کشور، فیروزجائی معاون دادستان در امور زندانها، نیری دادیار ناظر بر زندان در بازداشتگاه اوین، دادستان های رباط کریم، بهارستان و همچنین فرزادی مدیر این مرکز نیز حضور داشتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha