دو گروه نمایش ندامتگاه تهران بزرگ در بیستمین جشنواره تئاتر زندان‌های کشور حضور دارند

بیستمین جشنواره تئاتر زندانیان کشور در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد و ندامتگاه تهران بزرگ به عنوان یکی از گروه های فعال در جشنواره های قبلی در این دوره نیز با دو نمایش به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، مزدارانی مدیر ندامتگاه تهران بزرگ اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی و به منظور شرکت در بیستمین جشنواره تئاتر زندانیان کشور در بهمن ماه سال جاری، گروه فرهنگی و هنری ندامتگاه تهران بزرگ با دو گروه نمایشی در این جشنواره شرکت خواهد نمود.

مدیر ندامتگاه تهران بزرگ افزود: با توجه به ظرفیت و پتانسیل مجتمع امسال واحد هنری مجتمع در بخش تئاتر خیابانی و صحنه ای در این جشنواره کشوری حضور خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: با هدف نشاط اجتماعی و در جهت دستیابی به اهداف فرهنگی و آموزشی برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و اخلاقی، تئاتر خیابانی توسط واحد هنری و با همکاری گروهی از مددجویان مجرب و کارآزموده در سطح هواخوری های ندامتگاه تهران بزرگ و در بین زندانیان به نمایش در آمد.

مزدارانی ادامه داد: این قبیل تئاترهای خیابانی عموما دربرگیرنده مضامین مختلف اخلاقی و اجتماعی هستند که به کمک تکنیک های خاص نمایشی به مخاطب ارائه می شود و در برگیرنده موضوعات و معضلات روز جامعه می باشد.

او همچنین ابراز امیدواری کرد: همانگونه که سنوات گذشته شاهد موفقیت گروه تئاتر مجتمع در جشنواره زندان‌های کشور و همچنین جشنواره تئاتر فجر بودیم امسال نیز شاهد درخشش حوزه هنری مجتمع در این جشنواره باشیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha