8186 مورد ملاقات به مددجویان زندان رجایی‌شهر اعطاء شده است

با هدف استحکام پیوند خانوادگی، رعایت حقوق مددجو و خانواده وی مطابق با آئین نامه سازمان زندان‌ها از ابتدای سال‌جاری تاکنون 8186 مورد ملاقات به مددجویان زندان رجایی‌شهر اعطاء شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، مدیر زندان رجایی شهر گفت: واحد ملاقات زندان با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مناسب شرایط دیدار مددجو با همسر، فرزندان، پدر و مادر، خواهر و برادر خود را به صورت هفتگی مطابق با ماده 210 آیین نامه سازمان زندان‌ها فراهم نموده است.

عزیزی در ادامه افزود: ملاقات مددجو با خانواده از ابتدای سال جاری تاکنون مطابق با قانون در قالب کابینی 5442 مورد حضوری 2270 مورد و خصوصی 474 مورد صورت پذیرفته است.

وی هدف از حضور و ملاقات با خانواده‌های مددجویان را تکلیفی مطابق با آئین‌نامه دانست و افزود: رسیدگی به در خواست های قانونی مراجعه کنندگان از وظایف اصلی زندانبانان در نظام زندانبانی اسلامی است.

مدیر زندان رجایی شهر تصریح نمود: به منظور رفاه حال خانواده مددجویان،صرفه جویی در وقت و هزینه‌های ایاب و ذهاب، پیشگیری از آسیب‌های احتمالی واحد اجرای احکام با بررسی درخواست مددجویان واجد شرایطی که محکومیت قطعی آنان صادر گردیده شرایط انتقال آنان را به زندان‌های محل سکونت خود مهیا نموده است.

شایان ذکر است: از تعداد کل 178 مددجوی انتقال یافته تعداد 30 مددجوی واجد شرایط به زندان‌های خارج استان و 148 نفر به سایر زندان‌های استان تهران نزدیک محل سکونت خود انتقال گردیده اند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha